Beschadigd artikel

  • na heel veel heen en weer geappt te hebben met tiktok verkoper AliExpress ga ik dan toch maar hier een klacht over indienen Ik heb deze beker ontvangen maar de verpakking was beschadigd het doosje waar de beker in zat was beschadigd en de beker zelf was ook beschadigd daarbij wilde ik het cadeau geven aan iemand maar met goed fatsoen krijgt dit niet cadeau geven dus wilde ik mijn geld terug hebben inmiddels ben ik 5 dagen verder en heb ik mijn geld niet terug sterker nog ik krijg €3,12 terug en niet het volledige bedrag. Ik vind het niet netjes dat het beschadigd is en ik moet het nu zelf maar uit gaan zoeken met het overkoepelend orgaan AliExpress om het op te lossen Ik vind persoonlijk dat deze winkel verkoopt maar deze beker dat die dit netjes op Moet lossen Ik heb wel eens en vaker een refund gehad en nooit problemen mee gehad gewoon mijn geld terug gekregen maar deze persoon doet zo ontzettend lastig en moeilijk dat ik toch genoten ben om jullie hierin te kennen Het gaat om een beker van €15,53 niet echt goedkoop maar dan mag je ook service verwachten dat zit er helaas niet in. 
  • Het gaat om tik tok
  • Wenkezhang Room 15D2
  • Fu 2hou shi
  • China
  • 352100
  • Phone nr 18050281434

Geen pakket ontvangen

Goede middag

ik wacht al 2,5 maand op mijn pakketjes en heb het nog steeds niet gekregen de communucatie met de verkoper is heel slecht en met de klantenservice op watsapp is ook slecht

ik word niet geholpen , en er word heel brutaal met mij gesproken

en ik heb nog steeds mijn pakketjes niet binnen.

groetjes Claudine

Originally posted 2019-04-04 10:40:54.

levering goederen

17-03-2019 hebben wij 2 kandelaars besteld en betaald .      30-03-2019 is er maar 1 stuks geleverd. Wordt de 2e nog nageleverd of is dit een fout in de afhandeling. Wij zouden het op prijs stellen dat de 2e kandelaar zsm. Geleverd wordt!

 

 

 

Originally posted 2019-04-02 11:24:56.

article not as advertised

I bought order 99426900246808 wich is an teslastyle radio that schould fit kia optima 2013

I did sent picture of my dashboard but got radio with wrong connector (the climatecontrol jack does not match the connector of the ordered radio).

seller has blacklisted me because he is not willing solve the problem.

I am not alowed to sent product back and get refund.

sellerr does not sent a replacementpart either

aliexpres closed dispute without my concent.

Originally posted 2019-03-30 14:41:59.

Namaak van copyright

beste Ali express

wij zijn er niet van gediend dat onze artikelen worden nagemaakt. En verwachten dan ook dat deze per direct verwijderd worden. Wij hebben artikelen met copyright. Graag komen wij via de mail in contact met u

 

Originally posted 2019-03-27 15:29:49.

Product niet ontvangen. Klacht bij de bestelwinkel helpt niet. Houden je aan het lijntje en melden telkens opnieuw: wacht nog .. dagen.

Bij “Shop4646104 Store ” product op 01-11-2020 besteld. Is niet door mij ontvangen. Klacht meermaals gemeld. Houden me aan het lijntje en zeggen wacht nog .. dagen enz. enz. 

Zie:

12/2020 12:42
 
 
 
Order Number #3006770578998586
 
2020 new crystal masquerade mask ladies party hot diamond rhinestone cosplay decoration mask women
SHIPPED
US $1.72
Ongelezen
 
Dear,please wait.We are at rest now.And we will reply to you as soon as possible when we are work.If you have any need, you can order it yourself.
 
 
Hello, I still did non receive my order Bestel-ID: 3006770578998586.
Ongelezen
 
 
08/12/2020 10:33
 
 
hi dear, pls do not worry It normally takes 30~60 days on the way to worldwide. and for this shipping way ,When the parcel left my country ,I cannot track it. But it is safe ,and still moving now . here ,you still have enough time , could you pls wait some days first?
 
 
 
21/12/2020 23:58
 
 
oh oke, thanksz
Ongelezen
 
Dear,please wait.We are at rest now.And we will reply to you as soon as possible when we are work.If you have any need, you can order it yourself.
 
 
 
22/12/2020 06:54
 
 
you are welcome.
 
 
 
04/01 17:05
 
 
Hello, Happy new hear. Hope you have had a good rest. Still the order did not come yet. You have it still in transit. see text: Geschatte bezorgtijd: 21 nov – 10 dec Parcel is still in transit, no worries, we will delivery it to you as soon as possible. CN NL Customs Oldenzaal Sorry, there is no updated logistics information. Please try again later. P********h, 541****52 Beatrixstraat 7, Oldenzaal, Overijssel, NL, 7571CA[Think]
Ongelezen
 
Dear,please wait.We are at rest now.And we will reply to you as soon as possible when we are work.If you have any need, you can order it yourself.
 
 
what to doo now. Please HELP. Greetings Peter[Have a cold]
Ongelezen
 
 
05/01 04:22
 
 
so you still not receive the item?
 
 
 
26/01 16:55
 
 
Hello again, I have still been waiting for the parcel, but I did not received my order. The tracing tells me this: “Parcel is still in transit, no worries, we will delivery it to you as soon as possible”. and.. AS193234096CN So nothing happens at all.
Ongelezen
 
Dear,please wait.We are at rest now.And we will reply to you as soon as possible when we are work.If you have any need, you can order it yourself.
 
 
What to do next is my question.
Ongelezen
 
 
And its telling me also: Your order will be closed in: 5 days 15 hours 9 minutes.
Ongelezen
 
 
so there is hurry for you.
Ongelezen
 
 
27/01 03:27
 
 
sorry,the parcel was arrived at your country now,could you pls wait about 5-9days for it again? if still not receive it at that time,i can resend one to you as compensation,ok?
 
 
 
[Kiss]
 
 
 
28/01 15:03
 
 
OKay, thanks for reporting. i will waite agains[Waving]
Ongelezen
 
Dear,please wait.We are at rest now.And we will reply to you as soon as possible when we are work.If you have any need, you can order it yourself.
 
 
 
29/01 04:09
 
 
you are welcome.
 
 
 
19/02 10:58
 
 
Order Number #3006770578998586
 
2020 new crystal masquerade mask ladies party hot diamond rhinestone cosplay decoration mask women
Completed
€ 1,51
Ongelezen
 
Hi dear Customer, Because of the Spring Festival in China, we are on holiday. If you have any problems, please leave a message, we will reply you once we come back;) Your parcel will be packed as usual, but the update of shipping information will be delayed, please understand. Have a nice day
 
 
Hello, it is now long time and i did NOT received my order, postoffice cannot find anything. What to do.
Ongelezen
 
 
Tracking tells me: Sorry, there is no updated logistics information.
Ongelezen
 
 
20/02 03:27
 
 
sorry,the parcel was arrived at your country now,could you pls wait about 5-9days for it again? if still not receive it at that time,i can resend one to you as compensation,ok?
 
 
 
21/02 22:39
 
 
ok. i will wait again for 5-9 days.
Ongelezen
 
Hi dear Customer, Because of the Spring Festival in China, we are on holiday. If you have any problems, please leave a message, we will reply you once we come back;) Your parcel will be packed as usual, but the update of shipping information will be delayed, please understand. Have a nice day
 
 
 
23/02 04:06
 
 
ok.thx
 
 
 
01/03 21:32
 
 
well, it is allready march . how are you?
Ongelezen
 
 
02/03 03:36
 
 
Dear friends, I am sorry for delay shipping , can you please contact your local post office to found your parcel ? if you still haven’t found , can I resend you a new parcel ? if you are agree that , please let me know thanks for your patience
 
 
 
11/03 20:38
 
 
Order Number #3006770578998586
 
2020 new crystal masquerade mask ladies party hot diamond rhinestone cosplay decoration mask women
Completed
€ 1,51
Ongelezen
 
 
11/03 20:46
 
 
I allready told you the postoffice cannot find tells. Well, i am verry verry disappointed. I did not received the order and i will want to make a dispute. The order tells me now ?? that it is received but I did not do that by my self and I did NOT received it.
Ongelezen
 
 
I asm allready long time with Aliexpress but this is not okay how long i am waiting for a parcel. I am very dissapointed in Shop4646104SHoop
Ongelezen
 
 
12/03 06:52
 
 
sorry,the parcel was arrived at your country now,could you pls wait about 5-9days for it again?
 
 
 
13/03 21:02
 
 
again?
Ongelezen
 
 
15/03 07:20
 
 
dear, pls wait somedays more, if you still not received your parcel, pls contcat us again, we will solve the problem.
 
 
 
26/03 18:37
 
 
Well, I waited again. No parcel received. Please solve this problem now. Last warning.
Ongelezen
 
 
29/03 04:22
 
 
thanks
 
 
 
01/04 03:54
 
 
Unknown message type, please check it on App.
 
 
 
Hi dear Customer, Here is the 11th Anniversary Sale. There will be biggest discount, you will save big on March 29-April 2. Crazy lowest price is up to 60% off! Limited stock, Don’t wait!
 
 
 
26/04 20:46
 
 
Order Number #3006770578998586
 
2020 new crystal masquerade mask ladies party hot diamond rhinestone cosplay decoration mask women
Completed
€ 1,51
Ongelezen
 
 
Dear Aliexpress: Shop4646104 Store did not send my order. Several contact they say wait for delivery allready since 1 of november. Please help and read my contact with them. I am not amused at all.
Ongelezen
 
 
27/04 04:06
 
 
AS193234096CN dear can you wait for more 10days ?
 
 
 
02/05 22:45
 
 
no i will not wait again. Give me back my mponey please.
Ongelezen
 
 
money
Ongelezen
 

 

 
04/05 05:31

Meer geld kwijt dan het product gekost heeft

Hallo,

Ik heb een bestelling gedaan op Aliexpress en ik had daar een laserbuis (glas) gekocht.
In de verkoop advertentie stond in dat hij verzonden zou worden in een doos en daar omheen een houten kist (Klik hier bij punt 2
Dus besteld met de gedacht dit is save, na een week of 2 – 3 kreeg ik de laserbuis binnen in een kartonnendoos geen sticker erop met breekbaar of zo.

Doos open gemaakt en de laserbuis was gebroken binnen in.
Ik heb contact opgezocht met de verkoper en gezegd dat de laserbuis kapot was en tevens ook een foto toegestuurd.

Gevraagd of hij een nieuwe laserbuis wilde opsturen maar dat deed hij niet ik moest maar een Dispute openen.

Zo gezegd zo gedaan de problemen kwamen al toen ik het formulier wel 50x heb ingevuld en telkens een fout melding kreeg met de melding de server is bezig probeer het later opnieuw.

Toen heb ik het op een andere manier gedaan en dat werkte wel.
Ik heb ingevuld dat ik mijn geld terug wilde €158,86
Toen was het 3 dagen wachten op de reactie van de verkoper maar de verkoper was er niet mee eens.

Aliexpress heeft toen een voorstel gedaan en het voorstel was:
1.) Laserbuis houden en €31,78 terug betalen.
2.) Laserbuis terug zenden en €158,86 terug

Ik dacht ok dat wordt terug sturen dus even gekeken wat dat mij ging kosten.
Het kosten mij €92,06 om de laserbuis terug te sturen.

Een rekensommetje :
Laserbuis €158,86
Import + tax kosten : €68,00
terug sturen laserbuis : €92,06

Totaal €318,92 teruggaven laserbuis €158,86 totale kosten €160,06 en geen laserbuis gewoon geld kwijt.

Toch maar even contact gezocht met de verkoper of ik niet het geld terug kan krijgen en de laserbuis hier in de kliko kan gooien.
Antwoord gekregen van de verkoper en die zou kontact op zoeken met Aliexpress.

Toen kreeg ik een mailtje van Aliexpress dat hun €31,78 terug betalen terwijl ik heb aangegeven dat ik €158,86 terug wil en de laserbuis zou opsturen.

Dus nu €195,08 kwijt en geen laserbuis.

Kunnen jullie mij misschien helpen, ik heb foto’s en schermprintjes van de chat met de verkoper.

Ik Hoor graag van jullie

Gr. Patrick

Originally posted 2019-03-23 19:55:29.

Retour product maar geen geld terug

Hardware besteld, deed het niet, dispute aan gemaakt, samen met aliexpress uit gekomen tot terug sturen van product en refund. Product is al weken geleden terug gestuurd en nu wordt er om een tracking gevraagd, nog steeds geen geld terug en ik krijg verder geen reactie op wat ik allemaal zeg, alsof je tegen een robot praat

Niet geleverd

Helaas heb ik in november foametegels besteld en ben ik vanaf december aan het lijntje gehouden door de verkoper met vragen om geduld tot beschuldiging van het postbedrijf in Nederland tot dat de tijd om was om een geschil aan te gaan en vervolgens krijg je dan van Ali express een berichtje Jammer u bent gewoon te laat voor een geschil dus geld weg en geen spullen! Het komt vanaf half 2018 veel voor las ik dat dit soort acties gebeuren! Jammer 

Originally posted 2019-03-20 19:09:36.

Annuleren opdrachten

Ik heb nu 3 maal een order geannuleerd maar de verkopers sturen toch het product op! Ben hier een beetje klaar mee. Als je de verkopers een berichtje stuurt dan weten ze van niets? Ligt dit soms aan AliExpress, geven zij deze berichten niet door aan de verkopers? Heb inmiddels geïnformeerd bij mijn creditcard bedrijf of de bedragen niet betaald gaan worden.

Originally posted 2019-03-19 17:45:24.

Verkeerd product

Heb product gekregen wat niet deed aan de verwachtingen zoals beloofd …verkoper bood daar ook zijn excuus voor aan maar komt met antwoorden over coupon en gift . Het was mijn niet allemaal duidelijk laatste bericht is ..now the dispute is over .. 

id bestelling 99303657851944

Originally posted 2019-03-19 15:24:52.

Geld weg ?

heb via aliexpress een biometric vingerafdruk lezer ..ordernummer 507872753457570 bij de Security Tech Store ..gekocht voor een windows 10 pc ..besteld op 22 januari en keurig ontvangen op 2 februari ..bij het willen installeren op de pc , moest je een cd met software installeren ..dat ging dus niet daar de cd beschadigt is ..ook werd de reader niet herkend door de pc ..kreeg melding via de usb ..heb dus direct contact opgenomen met de verkoper ..over de problemen ..of ze misschien een nieuw cd konden zenden ..dat kon niet ..hadden ze ook niet …toen was het chinees nieuwjaar ..dat duurde 2 weken …na die 2 weken … vroeg om een download link ..na een hoop gezeur ..eindelijk de link ontvangen ..leuk ..maar bijna niet te openen ..en eindelijk geopend ..alles in chinees ..dat ging het niet worden ..weer contact gezocht …kreeg ik te horen ” fix on local ” ..wat moet ik daar nu mee ? op de vraag hoe dan ..als antwoord ..no idea ..schiet lekker op zo ..dus dan maar fotos gezonden met de meldingen op de pc ..en ik wil mijn geld terug ..dat kon niet ? op de vraag waarom niet ..geen duidelijk antwoord ..ik heb 37.62 euro betaald en ik vroeg om 35 euro terug ..tegen bod was heel misschien 5 dollar terug ..die zijn echt niet wijs ..nu heb ik een zogenaamd dispute geopend via aliexpress ..maar dat schijnt na 15 dagen van ontvangst niet meer te kunnen ? ik dacht 60 dagen ? heb nu vandaag gechat via aliexpress ..en afwachten nu maar ..

snap het niet waarom zo moeilijk .ze geven 1 jaar garantie op de reader ..hij is kapot ..maar krijg niet mijn geld terug ..lekker bedrijf .

Originally posted 2019-03-19 11:04:12.

Nagelprintermagine

vreselijk en kost veel geld. En als je hem terug gestuurd heb, omdat hij niet werkt na behoren krijg je het geld niet terug, zo kan je allemaal wel iets verkopen wat niet na behoren werkt, 

ik zou graag mijn geld terug willen hebben

Originally posted 2019-03-19 09:35:23.